OBS- grundet covid 19 er En aften i fodboldens verden før EM 2021- flyttet til 4. oktober 2021

Mandag d. 4. oktober 2021 kl. 19:00 til 23:00

Onsdag d. 29. september 2021 kl. 00:00

Odeon, Odeons Kvarter 1, 5000 Odense C Odeon
Odeons Kvarter 1
5000 Odense C

Kære medlem af SDEP

Du, som medlem får denne enestående mulighed for at se og høre disse prominente herrer sammen med en ledsager, og nok kun denne ene gang, af den ene eller anden årsag, men grib chancen med dette pre-sale.  Der er reserveret 30 billetter, så først til mølle.

Helt ekstraordinært, har vi valgt at inddrage lidt flere personligheder, end hvad vi normalt gør. Ikke to, ikke tre – men hele fem prominente navne, som du/I med garanti kender.

Hvis nedenstående er noget for jer, kan jeg sørge for, at I kommer forrest i køen og får de bedste pladser i salen.

Priserne for aftenen (3 timers arrangement + indlagt pause)                  A-pladser (fra række 4): 249,- alt inkl.  pt vides ikke om der er mulighed for en menu. Det vil blive et tilkøb, mere senere når der vides mere.

Brian Laudrup, Preben Elkjær, Thomas Gravesen, Sepp Piontek og Flemming toft.

Arrangementet vil tage udgangspunkt i de slutrunder Danmark har deltaget i, hvad gik godt, hvad gik skidt osv.

Anekdoter fra omklædningsrummet, samt en masse gode historier både fra fodboldbanen og uden for banen.

Desuden vil der blive stillet skarpt på den opkommende slutrunde.. Hvad er Danmarks chancer? Går vi videre fra gruppen? Bliver vi endnu engang Europamestre?

Sted og dato:

🕖 Odense – ODEON d. 24. april 2021 pt. vides tidspunktet på arrangementet ikke, men det vil blive meldt ud så snart vi ved mere.

SDEP