Burlesque – The Time Machine

Kirkestræde 3
7000 Fredericia

Burlesque – The Time Machine

Teater Malstrøm opfører det hæsblæsende burlesque-show i international stil med live sang, komik, et orgie af flotte og farverige kostumer, erotisk show og dans i høj klasse.

Personaleforeningen inviterer sammen med teater Malstrøm til en showaften i de intime rammer på Det Bruunske Pakhus.

Tag med professor Herbert George Wells ud på en fantasifuld og fandenivoldsk rejse i hans utrygge Time Machine. En rejse fra fortidens Adam og Eva og helt ind i fremtiden. Det bliver vildt, det bliver særdeles underholdende og det bliver i særklasse.

Forestillingen varer godt to timer og er uegnet for børn under 15 år.

Det Bruunske Pakhus og caféen åbner en time før, og dørene til salen åbner 30 min før forestillingen. Pladserne er unummereret, og vi sidder ved borde med bestilte drikkevarer.

Prisen for denne fantastiske showaften er 120 kr. incl. en øl eller sodavand. Der kan købes Max. 2 billetter pr. medlem af SDEP.

Køb billetter med det samme til denne underholdende aften – sidste dag for salg er den 14. september.

Vi ses.