Hop til hovedindholdet

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 27. marts 2019 kl. 14:15

Sted

Syddansk Erhvervsskole Odense-Vejle, Boulevarden 36, 7100 Vejle Syddansk Erhvervsskole Odense-Vejle
Boulevarden 36
7100 Vejle

Arrangementsbeskrivelse

CHRISTIAN FUHLENDORFF

DANMARKS PREMIERE

Oplev en af sin generations absolut største og mest begavede komikere - Christian Fuhlendorff - i Danmarks sjoveste foredrag om Verdenshistorien.

Med intelligens og et af de største funny bones branchen har set, har Fuhlendorff lagt publikum for sine fødder. Han har turnéret med 4 one man shows, spillet utallige TV roller - både som talkshowvært og som skuespiller i sitcom serien opkaldt efter ham selv "Christian".

Desuden kan han opleves i den personlige og for genren grænsebrydende podcast "Hva så?!". Han vandt prisen som årets komiker i 2015 og var nomineret igen i 2018. Fuhlendorff er en komiker, der i sjælden grad samler generationer og fra hvis shows og foredrag man ALTID går klogere - videre ud i verden.

Hans første foredrag er ingen undtagelse og her bliver man taget med på en rejse, hvor livets store spørgsmål vendes Hvorfor er vi her? Hvordan er vi kommet her? Og hvor skal vi hen? - Tag med på en rejse på 13,8 milliarder år, kogt ned på bare 45 minutter.

SDEP inviterer dig til foredrag, og der serveres en lækker sandwich, og 1 øl/vand pr. person.
Alt dette får du og din ledsager gratis hvis du er medlem af Personaleforeningen SDEP.

Skulle du ønske at medbringe flere ledsagere koster disse 50 kr.

Prisen for ikke medlemmer af Personaleforeningen SDEP er 50 kr.

Det foregår:

Onsdag den 27. marts 2019 kl. 16.30 i Konferencesalen, Munkebjergvej 130, Odense og

Torsdag den 28. marts 2019 kl. 16.30 i Cafe Noden, Boulevarden 36, Vejle

Tilmeld dig allerede nu på Nemtilmeld.dk

Medbring tilmeldingsbekræftelsen du får ved tilmeldingen. Den gælder som indgangsbillet og mad/drikkelse billet.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >