Besøg Bisonfarmen Ditlevdal

Tokkerodvej 24
5462 Morud

Besøg Bisonfarmen Ditlevdal

Ditlevdal Bison Farm Lørdag den 2. september 2017 kl. 11.00.

Dette medlemsarrangement er for hele familien – både børn og voksne, så få en fælles oplevelse på Europas største bisonfarm Ditlevdal, Tokkerodvej 24, 5462 Morud.

Vi kører ud på den nordfynske prærie og ind blandt bisonokserne med traktor og vogn præcis kl.11.30, imens en guide fortæller om dyrene, deres adfærd og sjove historier fra hverdagen.

Når vi kommer tilbage efter ca. en time fra en spændende tur blandt de flere hundrede amerikanske bisonokser, er der i restauranten bestilt en byg-selv bisonburger med kartofler og dip – hertil en sodavand, fadøl eller et glas vin.

Vi skal være ude af restauranten senest kl.14.30, men så er gårdbutikken på farmen et besøg værd, hvor der er mulighed for at købe bisonkød samt souvenirs og is, mens børnene leger på Indianerbanen i skoven ved den naturlige kilde.

Det er ikke tilladt at spise medbragt mad og drikkelse på stedet.

Arrangementet er et kør-selv arrangement.

Køb allerede billetter i dag – det er en fantastisk tur.

Pris pr. person kr.140.

Sidste frist for køb er den 31. juli 2017