Saturday Night Fever

Thomas Jensens Allé
8000 Aarhus C

Saturday Night Fever

Saturday Night Fever i Musikhuset Aarhus.

SDEP har reserveret 50 billetter til en ekstraforestilling søndag den 28. maj 2017 kl. 15 til Saturday Night Fever i Musikhuset Aarhus. Det er et kør selv arrangement.

Billetterne sælges på NemTilmeld fra onsdag den 31. august 2016 kl. 20. De sælges efter først til mølle princippet og der kan købes 2 billetter pr. medlem. Prisen er 350,- kr pr. billet.

Nu kan du endelig opleve Saturday Night Fever live, når musicalen for første gang rammer Aarhus i 2017. Musicalen er baseret på filmen, af samme navn, som er den klassiske historie om ung kærlighed, forelskelse og kampen for at lykkes og blive til noget. Saturday Night Fever - The Musical giver dig alle de største Bee Gees hits og garanterer dig et brag af en dansemusical med landets dygtigste dansere, et stort live-orkester og selvfølgelig Silas Holst i spidsen.

Udover Silas Holst, tæller de medvirkende bl.a. Amalie Dollerup, Bodil Jørgensen, Allan Olsen, Christine Astrid, Christian Tafdrup, Line Krogholm, Emil Hartmann og den unge pophelt, sangeren Ilang Lumholdt.

Det bliver intet mindre end storslået, når de over 30 medvirkende sangere, dansere, skuespillere og musikere går på scenen i Musikhuset, og vi glæder os til at se dig. Det bliver én stor fest.