Se Venedig og Dø

Teatergade 2
5700 Svendborg

Se Venedig og Dø

Se Venedig og dø til foråret 2024!

I foråret 2024 vender vi blikket mod Danmark og fokuserer på den danske musikbranche anno 1978. Året 1978 er nemlig skelsættende i den danske musikbranche, da en epoke slutter her. Op i gennem 70'erne sad Gasolin sikkert på tronen, som Danmarks største rockband men i 1978 er det slut. Kronprinsen er Shu-Bi-Dua. Et band som er elsket af danskerne men havde af medlemmerne af Gasolin. Shu-Bi-Dua står klar til, at overtage tronen ligeså snart, at Gasolin er væk. Som et sidste træk, så forærer Gasolin et sikkert hit, “Se Venedig og dø” til Lone Kellermann...

I SE VENEDIG OG DØ kan jeg se frem til at høre en lang række af de største og mest elskede danske hits fra slutningen af ​​70'erne fra både Gasolin, Shu-Bi-Dua, Sebastian, CV Jørgensen m.fl. En aften med plads til både store følelser og fællessang.

SE VENEDIG OG DØ får premiere i Hermans i Tivoli Friheden i Århus den 1. februar 2024.:-)

SDEP har reserveret billetter, de købes inden d. 25. maj til den favorable pris af 130,-

pr. billet, så snyd ikke dig selv for denne oplevelse.

Der vælges mellem Odense, Magasinet  d. 22. marts 2024 eller Svendborg Teater d. 9. marts 2024

Købet er bindende. Du kan som altid invitere en ledsager med til samme pris.

Vi ses 😊