Oktoberfest Aflyst

Fredag d. 26. maj 2023 kl. 23:55

Lokalitet ? Lokalitet ?

Oktoberfest Aflyst

Kom til et brag af en fest. Den har været længe undervejs med hensyn til planlægningen og ikke mindst coronatiden, som stak en kæp i hjulet for afholdelsen. Det betød så også, at vi jo har en del penge stående på kontoen, og de skal selvfølgelig bruges på vores medlemmer.

Der er kun en ganske lille egenbetaling til denne fest, som vi håber både du og evt. din ledsager vil deltage i.

Vi har arrangeret et Eventfirma til at stå for hele festen. De finder et egnet lokale i forhold til antal deltagere, og Xlent partyband skulle være et af Danmarks bedste til denne slags fester. De underholder kun med tysk/tyrolermusik under spisningen, derefter spiller de op til dans til den musik der er populær lige nu samt de sidste årtier.

Hvis der er ønsker til ændringer af mad, allergier osv. kan det angives ved tilmeldingen.

Derfor kan vi først efter tilmeldingsfristen, den 25. maj, udmelde hvor festen afholdes.
Festen afholdes kun såfremt der opnås 150 medlemstilmeldinger.

Se meget mere om festen, transport osv. i vedhæftede invitation.