Musicalen Jersey Boys i Odeon

Odeons Kvarter 1
5000 Odense C

Musicalen Jersey Boys i Odeon

Til næste efterår kommer én af det 21. århundredes absolut største internationale musicalsucceser til Danmark, når JERSEY BOYS har premiere i Danmark. Forestillingen skildrer den legendariske amerikanske gruppe Frankie Valli and The Four Seasons’ op- og nedture, og navnene der skal portrættere de fire historisk populære sangere Frankie Valli, Tommy Devito, Bob Guadio og Nick Massi på scenen. Det bliver fire af landets dygtigste sangere og musicalperformere i skikkelse af Mikkel Hoé Knudsen, Johannes Nymark, Søren Torpegaard og Jesper Paasch.

Personaleforeningen SDEP har været tidlig ude og fået eneste gode billetter til Musicalen Jersey Boys lørdag den 9. december 2023 kl. 19.30 i Odeon. Alle billetter er på Gulv, Indgang A og B.

Vi har reserveret 60 billetter og du har som sædvanlig mulighed for at købe en billet til dig selv og en til en ledsager.

Sidste mulighed for at købe billetter er søndag den 26. februar.

Pris pr. billet Kr. 330,00

brittapilgaard@gmail.com