Open Air Høje Bøge Aflyst

5700 Svendborg

Open Air Høje Bøge Aflyst

Kære alle
Nu er der kommet gang i kulturen igen og der skal nye oplevelser til af de gode, hvorfor ikke starte med denne her:

Høje Bøge Open Air er stedet, hvor Sydfyn mødes til årets fest i maj måned, der hvert år står bag én af Sydfyns mange gode koncertoplevelser.

Lad dig rive med på Høje Bøge Stadion, der skruer op for danske og udenlandske kunstnere og artister blandt de spirende bøgetræer.

_1Hoeje-boege-open-air-svendborg-koncert
HBOA_4
HBOA_3
_1Hoeje-boege-open-air-svendborg-koncert
HBOA_4

Høje Bøge Open Air er en af de første open air arrangementer i Danmark, da den afholdes allerede først i maj hvert år.

Det har gennem mange år været en tradition at foldboldklubben SfB afholder Høje Bøge Open Air på Høje Bøge Stadion i Svendborg, og gennem tiden har rigtig mange både danske og udenlandske artister optrådt blandt de spirene bøgetræer.